AKTUALNOŚCI / KOMUNIKATY
DRODZY KLIENCI
W dniach 20-28.10.2025 przebywamy poza Europą, w innej strefie czasowej
Nasze telefony będą w tym czasie nieczynne.
W miarę możliwości odpowiemy na wiadomości e-mail.
System rezerwacji on-line jest niezmiennie aktywny, zapraszamy do rezerwacji naszych imprez.
Drodzy Klienci!
Od 01.01.2024 obowiązują nowe zasady rezerwacji naszych imprez turystycznych
Przy każdej ofercie podane są terminy, ceny i aktywny przycisk “rezerwuj”, który przenosi do formularza rezerwacji wraz z wszystkimi informacjami o godzinach, miejscach wyjazdu, ewentualnych dopłatach itp.
Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo na podany adres e-mail umowę w wersji elektronicznej, ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami oraz indywidualnym numerem rachunku , na który należy dokonywać wpłat.
Umowy “papierowe” przestają tym samy obowiązywać. Prosimy również nie dokonywać wpłat na ogólny rachunek bankowy. Jesteśmy przekonani, że zautomatyzowany system rezerwacji będzie ułatwieniem dla Państwa i dla nas.
Przy każdej ofercie będą Państwo widzieli czy miejsca jeszcze są dostępne i rezerwacja jest możliwa. W razie wątpliwości lub niejasności prosimy o kontakt
Jednocześnie informujemy że jedynym adresem mailowym do biura jest: biuro@happybus.pl. Prosimy nie odpowiadać na wiadomości wysyłane z automatu.